Måndag 15/4  – Drop in som vanligt kl. 12-19

Skärtorsdagen 18/4 – kl. 12-17

Långfredag – Annandag påsk 19-22/4 – STÄNGT

Tisdag 23/4 – öppet som vanligt igen kl. 12-19

Vi börjar närma oss Jul & Nyår och vi kommer hålla öppet så här:

Fredagen den 21/12 – kl. 12.00-16.00

Måndag-onsdag 24-26/12  – STÄNGT!

Torsdag 27/12 – kl. 12.00-17.00

Fredag 28/12 – kl. 12.00-17.00

Måndag-onsdag 31/12-2/1 – STÄNGT!

Torsdag-fredag 3/1-4/1 – kl. 12.00-17.00
MELLANDAGSDROPINBONANZA!!!
Bara komma hit och Jonathan tatuerar er i turordning 🙂

MÅNDAGEN DEN 7/1 – öppet 12.00-19.00 (Drop-in)

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

Hej!

Nu är det snart midsommar och då börjar vi med våra sommartider.

Torsdag 21/6 stänger vi kl. 15.00 & Midsommar är stängt.

Vi har sommartider from vecka 26:
Måndag-torsdag 12.00-18.00
Fredagar 12.00-17.00

Drop-in på måndagar som vanligt 12-18 men med endast 1 tatuerare.
Avvikelser kan hända pga semestrar så håll gärna koll på vår facebook.

Trevlig sommar!

Nu kommer snart den nya lagen träda i kraft och vi vill ge er lite information om våra rutiner här på Heavenly Ink.

BOKNINGSSYSTEMET:

Innehåller namn, efternamn, mobilnummer samt email till kund så att vi kan boka in er i vårt bokningssystem. Ingen av dessa uppgifter ges vidare till annan part. De enda som har tillgång till vårt bokningssystem är de som hyr in sig i vår lokal. De kunder som ej varit aktiva tas automatiskt bort ur systemet efter visst antal år. Alla kunder får informationen via vår hemsida att de kan ta bort sig ur vårt bokningssystem efter utförd behandling om de önskar.

BOKNINGSFÖRFRÅGAN VIA HEMSIDAN:

De uppgifter som vi får in via bokningsförfrågan på vår hemsida är för att vi ska kunna göra en bokning samt förstå vad kunden vill göra. Denna information tas endast emot av de som arbetar i vår lokal via vår email. Den går inte vidare till annan part.  Kund måste trycka i ett samtycke innan mailet om förfrågan kan gå vidare. Där får de informationen om vilka uppgifter vi behöver samt varför samt vad de används för. (Denna funktion kommer inom kort)

KUNDFRÅGOR:

Dessa frågor ställs vid behandlingstillfället så att vi har koll på kundens hälsotillstånd. Denna information får kund ta med sig härifrån. Vi sparar inte den informationen. Alla papper som lämnas kvar i lokalen hamnar i dokumentförstöraren inom en vecka.

VÄNTELISTOR:

Ibland har vissa artister lång väntekö och vi erbjuder våra kunder att hamna på väntelista. Dessa listor görs i Excel och innehåller namn, efternamn, email, mobilnummer samt vilken motiv kunden önskar sig. Denna information delas inte vidare till någon annan än de som arbetar i lokalen och förvaras på vår kontorsdator. Vi låter ingen kund använda våra datorer.

UPPDRAGSINORMATION:

Om kunden haft en konsultation med någon av våra artister så sparas den informationen om kundens uppdrag i artistens privata låda eller pärm. Ingen annan än de som arbetar i lokalen har tillgång till denna information.